Promowanie znaku dobrego polskiego rękodzieła.

Z radością i dumą informuję, że zostałem przyjęty do grona twórców polskiego rękodzieła i uzyskałem prawo uży­wa­nia znaku Pol­skie rękodzieło/Polish hand­made w kat­e­gorii: METAL ART jako wyraz uzna­nia dla walorów este­ty­cznych i wysok­iej jakości wykony­wanych przeze mnie przedmiotów.

polskie_rekodzielo_internet

Na głównej stronie promującej polskie rękodzieło Poland/Handmade czytamy informację o inicjatywie Anny Lipowskiej – „Z inicjatywy Anny Lipowskiej, twórcy biżuterii z sutaszu, powstał pomysł wykreowania i wypromowania znaku towarowego dla dobrego polskiego rękodzieła, tj. takiego, które charakteryzuje się wybitnymi walorami estetycznymi i wysoką jakością wykonania. Inicjatywa ma charakter „oddolny”, społeczny i niekomercyjny. Celem jest promowanie prac tych twórców, którzy są najlepsi w swoich technikach na polskim rynku. Są oni wybierani do tej grupy przez kolegów po fachu”.

Na koniec tego krótkiego wpisu pozostaje mi jedynie obiecać wszystkim odbiorcom, klientom oraz artystom, którzy obdarzyli mnie zaufaniem przyjmując do swojego grona i pozwalając używać znaku Polskiego Rękodzieła, że wciąż będę pracował nad doskonaleniem technik w których tworzę a jakość moich wyrobów i walory estetyczne są i będą moim priorytetem.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga,

Paweł Tucki.